neděle 4. listopadu 2012

NAKUPOVÁNÍČKO

Krásnou neděli všem,

dneska je přesně ten den, kdy nemusím nic dělat, nikam nemusím jít... Takže jsem se ještě nevysvlékla (od rána) :D  z pyžama a už pár hodin se dokopávám napsat článek, ale znáte tu hroznou lenost. Hrůza!
Nicméně jsem slibovala, že se zmíním o kosmetice, kterou jsem si koupila v pátek společně s kabelkou, o které píši v minulém článku. Domů mi přišly slevové kuponky od DM. Čekala jsem co to bude zase za hrůzu, protože mi vždycky přijdou všecky kupony úplně k ničenu. Sleva na jar, prací prášek, aviváž... Takže jsem to otevřela a ejhle, oni tam docela pěkné slevičky na Rimmel. Strašně mi potěšila sleva na pudr, protože právě jsem snad všecky dodělala. A říkala jsem si, že se juknu na jejich rtěnky.



Pudr Rimmel stay matte jsem koupila za 59Kč původní cena 119Kč. Zatím jsem ho nestihla vyzkoušet, takže o něm napíšu jindy. Já mám odstín 005 silky beige. Tak uvidíme jakou udělá službu.
Rtěnka hydra renew byla za 69Kč z původních 139Kč. Takže paráda.Mám odstín 180 vintage pink. Je to krásná barvička do fialova, taková jakoby tělová, ale tmavší. Ano moje popisovací schopnosti se opět projevily. :D Na rtech je strašně příjemná, jemná jako balzámek. Výdrž je taková střední, párkrát se obtiskla na hrneček, dala jsem si oběd a pak už jsem na rtech neměla nic. Priznám se, že tuhle rtěnku neznám, nikdy mi nenapadlo se na ní v drogérce kouknout a za 139Kč bych si raději koupila jinou rtěnku, třeba tu klikací od Dermacolu, o níž jsem už kdysi psala zde. Ale jsem ráda že jsem jí se slevičkou koupila.
Další věcí je Balea tělové mléko s vůní kiwi, je to limitka z léta. Mám k tomu už doma sprcháč, takže se mi tohle bude hodit. No a hlavně ta cena 17,90Kč. To jsem tam nemohla nechat. Mě to strašně krásně voní, sice letně, ale co. Hezky se roztírá. Výdrž naprosto katastrofální, oproti nové makronkové kolekci. To se nedá srovnat. Kůže je po použití krásně hydratovaná a jemná. Takže za tu cenu, pokud to ještě objevíte proč ne. :)








Pokud používáte něco co je uvedeno výše na kuponech, klidně mi písněte. Ráda si nechám poradit a vyzkouším něco nového. Docela by mi zajímalo, jaká je ta řasenka, ví někdo? :)

Jinak jsem už viděla v DM nový sprcháč, na který jsem se těšila jak bude vonět. Je to ten z té řady s jelenem a perníkovým srdcem. Voní moc příjemně, já si nemůžu pomoct, ale cítím jeřabiny. :)



minulý týden jsem vám zapomněla ukázat nové naušničky z Takka, byly ve slevě za 59Kč a ještě jsem měla slevový kuponek na 20%, no nechte je tam ;)

Nové nehtíky, už tedy v týdnu udělané. :)
Přidat popisek

A na závěr bych jen ráda podotkla, že se mi povedly moc dobré muffiny. Původně jsem si myslela, že když se udělá muffin a nahoru se na něj dá poleva nebo krém, je z něj cupcake. Dnes jsem byla vyvedena z omylu, takže se opravuji a dělala jsem muffiny s krémem. S bánánovým krémem a nesla je ke Kubovo tetě na oslavu, kde sklidily velký úspěch, což mi samozřejmě moc potěšilo. :)





Také vám přišli kuponky do DM? Koupili jste si už něco? A pečete rádi? :)



Mějte krásný zbytek neděle a zase příště ;)


5 komentářů:

  1. Kačenko,ty muffiny vypadají famozně, tedy.Kdyby jsi se někdy nudila, receptík by potěšil :D.T.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, to mi těší :) Těsto si zvol jaké chceš, já měla obyčejné jako na bábovku a dala jsem do těsta rozinky v čokoládě :) a poleva je máslová a místo vanilkového pudinku je banánoví :) a obarveno potravinářským barvivem :) krém mám z těchto stránek http://www.urybicky.cz/2008/05/ruzove-cup-cakes/

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, super, děkuju, tak o vikendu se na to vrhnu.snad u nas budou mít ty košičky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak dej pak vědět jak se zadařilo :) určo stojí za to ;)

      Vymazat
  4. Díky moc za super počteníčko, to se mi moc líbilo. Ráda bych ti za tvoji velikou snahu a za to, jak píšeš skvělé články nabídla mé tajemství na levnější nákupy :-D Je to stránka muj letak a mají tam hrozně velké množství letáku, které jsou plné slev. Takže doporučuji a mrkni na to :)

    OdpovědětVymazat