pondělí 27. srpna 2012

Dermacol "klikací" rtěnka a jiné

Krásné slunečné pondělní odpoledne,
nevím jak u vás, ale já při výhledu z okna vidím krásné slunečné nebe :) Možná bych tedy raději než zavřená doma měla být venku a užívat si možná už jedno z posledních sluníček. Nicméně jsem se rozhodla při odchodu z Rossmanna, že vám napíšu co nového jsem "musela" koupit.
Dermacol hydratační rtěnku jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, takže když dnes byla v akci za krásných 99Kč už jsem neodolala :) Koupila jsem si jí v odstínu 02, což je krásná nude nahá barvička. Nejvíc mě ale samozřejmě baví klikací obal, ten je naprosto dokonalej!! Rtěnka opravdu hydratační je, to můžu jen potvrdit. Nevydrží na rtech nějak extrémně dlouho, ale oproti rtěnce Essence, kterou jsem zakoupila zhruba před 3týdny vydrží. Essence lipstick mám v odstínu 53 ALL ABOUT CUPCAKE. Opět krásná nahá barvička jemně do růžova, s jemnou vůní. Ovšem výdrž je naprosto nulová!! Jak můžete vidět na obrázku, je už skoro celá pryč a to jen díky tomu, že prostě na rtech nevydrží. Na rtech je ale oproti "dermacolce" daleko příjemnější. Rty jsou krásně sametově hebké, ale jen asi tak 10 minut, poté se musí  nanést znovu. Doporučuji je vyzkoušet obě. :)

Dermacol odstín 02 - 99Kč akce Rossmann

Essence odstín 53 All About Cupcake cca 55Kč (nevím přesne)

  
Takhle vypadá rtěnka Dermacol na rtech 



Můžete vidět, že opravdu hodně práší

Když už jsem tam byla, po dlouhém opětovném odolávání jsem do košíčku přihodila i tvářenku od Miss Sporty v odstínu 002 Rose. Odolávala jsem z jednoho prostého důvodu, kosmetiku od Miss Sporty prostě moc nemusím. Jako mnoho z vás jsem s ní začínala ve svých líčících začátcích a ještě nějaké věci doma mám, ale rozhodně se nedají řadit k top věcem, které bych ráda používala. Nicméně jsem sháněla nějakou tvářenku do růžova. A to takhle ze všech co jsem vyzkoušela splnila. Krásný světle růžový nádech je to pravé co jsem hledala. Tvářenka sice hodně práší, ale na líčkách vypadá opravdu hezky, a tak za cenu 59,90 s ní budu spokojená.







A jako poslední věc jsem koupila tužku na obočí Essence v odstínu 02 BROWN. Má malý šteteček na upravení obočí na víčku, což je praktické. Tužka na oku zatím docela hezky drží, nemám víc co bych k ní dodala. Cena 39,90Kč. 

Tak to by bylo vše z mého dnešního menšího nákupu. Ráda bych ještě podotkla, že pro mnohé poslední prázdninový týden nám připomínají i končící slevy v obchodech. Už jen opravdu málokde naleznete koutky s nápisem SALE. Skoro všude už je nová podzimní kolekce. Pozastavila bych se pouze u botiček v CCC, kde na letosní podzim a zimu mají vážně úžasné kousky!! Ale doufám, že sluníčko ještě nějakou dobu vydrží a na kožíškové botky bude ještě času dost později. Určitě se ale zajděte mrknout. ;) 
Já si jdu udělat nové nehtíky, jelikož ty co mám teď už moc parády nedělají. 

Přikládám botky, které se mi moc líbily ;)
Zdroj zde
Mějte se krásně  :)








Žádné komentáře:

Okomentovat