středa 31. října 2012

JAK MI PŘIŠEL BALÍČEK + ESSENCE KRÉMY NA RUCE

Krásný večer všem,

nevím jak vy, ale můj čas už konečně přišel a huráá vyndala jsem svoje ušaté čepice. To je na zimě snad to nejlepčí, protože já zimu nijak extra nemusím. Když nesvítí slunko, tak je prostě každej den takovej pochmurnej. 
Hned včera jsem udělala razii na Rossmanna, abych očuchala ty tolik očekávané Essence krémy na ruce. Všichni na ně pěli ódy, tak jsem si říkala, že si ho holt taky pořídím. ;) Abych se přiznala, krém na ruce já prostě nepoužívám. Ani v zimě nemám potřebu ho použít. Vzpomenu si na něj maximálně snad třikrát (?) do roka, kdy si namažu silnou vrstvou ruce před spaním, šupnu je do rukavic a ráno rukavice sundavám. Nevím proč, prostě mi to abych tak řekla obtěžuje. :D A moje ruce to nevyžadují, tak nač je mazat. 
První věc je ta, že krémy jsem u Rossmanna vůbec nenašla, takže jsem se šla zeptat prodavačky. Byly v uličce na stojanu s jinými věcičkami (zřejmě v akci) až úplně u země - mimochodem reklamní tah jak fík, dávat něco "na zem". Po pravdě neměla jsem vůbec čas, takže jsem nic nevyfotila, ani nestihla pořádně sčíhnout. Až na 2 krémy bylo platíčko krémů plné.

Na výběr máte 3 varianty:

jablko-skořicový punč

horká čokoláda s karamelem

perník a chai latte



Vůně
To je věc, na kterou jsme se strašně těšila, avšak dostavilo se zklamání. Mám věci Essence ráda, ale tohle mi vážně zklamalo. Jediné, co bych byla ochotná si ještě koupit byl jablkovo-skořicový punč, ten voněl opravdu hezky. Ale ani tak jsem ho domů nepřinesla

Další věc pro kterou jsem si šla, byla taková ta jednorázová holítka za pár korun z letáčku. Nenašla jsem je, opět jsem požádala prodavačku. A ta mi sdělila, že je prostě nemají, stejně jako vatová odličovátka, ty taky nejsou bohužel. Tak sakra, proč teda mají ten leták, když já tam jdu pro 2 věci z letáku a oni ani jednu nemají? Omlouvám se, ale mě to vážně rozčílilo. 

No, ale abych se nemusela jen rozčilovat, tak mi včera udělal radost balíček. A konečně mám doma tangle teezer a Guess parfémek. Třikrát hurá! :) Zmínka o nich je zde.


Všecky věci pohromadě :) objednávala jsem je dohromady s kamarádkama, takže můj tangle teezer je tan úplně v pravo :)

Andrejky tangle s držátkem pro pohodlné česaní

Adušky parádnický hřeben :)

a můj mrňousek s krytkou :)


A parfémek nakonec :)
Prohrabala jsem se všema těma zelenýma blbůstkama a vyndala všecky věcičky. A musím říci, že mi hned trochu zklamao, že můj tangle teezer je tak maličkatý. Což mi při objednávání absolutně nenapadlo. Adušky krásný barvný tangle je opravdu veliký, i ten černý Andrejky s držátkem je vážně velký, ale já jsem chtěla být praktická žena a chtěla jsem krytku, takže mám tangle nejmenší. Fňuk, myslela jsem si. Nicméně dneska už mi to nepřijde. Hezky se v ruce drží mrňous. A vlasy se s ním češou jedna báseň. Dneska ráno jsem si je umyla a říkala jsem si: "Tak se ukaž ty platová nádhero co umíš." A on vážně umí! Nejenom, že moje mokré a opravdu hodně zacuchané vlasy naprosto krásně rozčesal !! BEZ TAHÁNÍ !!, ale ještě jako super bonus k tomu, mi snad žádné vlasy nevypadaly. Ano, nějaké v plastových štětinkách zůstaly, ale je to tak zanedbatelné množství, že to vůbec nestojí za řeč - když si vzpomenu na všecky ty moje chuchvalce vlasů ve všech hřebenech co mám doma. Navíc se bude dobře udržovat, když je to celé plastové. Krytka hezky drží, přežil dokonce i můj první den v kabelce. Jsem tedy nad míru spokojená a za cenu 269Kč jedině doporučuji!
A rada na závěr, doporučuji projet net, protože jsem včera viděla v Plzni v Olympii u stánku, že tangle teezery také mají - NE ZA 599kKč, ale dokonce JEN 499Kč, opravdu ohromující sleva. Já jsem sice platila poštovné napůl s holkama (PPL 80Kč), ale i tak je to pořád méně. Osobní odběr je možný v Praze a Pardubicích. Pokud se chcete dozvědět více, klikněte na stránky europarfémy.cz. Já jsem opravdu velice spokojená. Komunikovala jsem s nimi prostřednictvím mailu, bylo to bezproblémové a odpovídali rychle. Dokonce mi i volala paní, při kompletaci mé objednávky a byla opravdu milá. Ceny mají super, akce taky. Takže určitě to není naposledy, co jsem u nich něco nakupovala.



Moje oblíbená (infantilní) medvědí čepka a rukavice s bambulkou :) :D



Máte doma krémy na ruce od Essence? Jak vám voní? A čím jste si v poslední době udělali radost vy? Piště mi do komentářů. ;)



Mějte krásný zbytek dne a příště ;)

4 komentáře:

  1. Já jsem byla zrovna včera v Rossmannu a nejdřív jsem krémy hledala u Essence stojanu, tam nic. Tak jsem šla ke stojanům s krémy na ruce, tam taky nic. Takže nakonec jsem musela jít zeptat prodavačky a byly mezi nějakým nezařazeným zbožím :D Ale jako voněl mi taky jenom ten jeden červený Apple Cinnamon Punch, tak jsem si ho musela koupit, protože voní božsky. Pořád si čuchám k rukám :D

    OdpovědětVymazat
  2. No mají to udělaný úplně blbě :D já taky koukala u essence stojanu :) no tak alespoň někomu udělali radost :) já na ty krémíky na ruce prostě nejsem nu :/

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm, tak ty krémy vypadají lákavě, asi brzo navštívím drogérii :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě po nich jukni, někde se po nich jen zaprášilo, snad doplňujou často zboží :)

    OdpovědětVymazat