středa 24. října 2012

GUESS SEDUCTIVE A TANGLE TEEZER

Pozor,

ještě jsem se zapomněla zmínit o docela slušné nabídce na Slevomatu. Můžete tam teď zakoupit parfém Guess Seductive, mně osobně strašně hezky voní, je to příjemná podzimní vůně. Chtěla jsem si ho koupit už před časem, ale protože jsem parfémy zahlcena, říkala jsem si, že ho nepotřebuji tak nutně. No ale za tu cenu teď, no nekup to! ;) Více se rozepisovat nebudu, všecko se dočtete na jejich stránkách zde. Měla jsem ještě nějaké kredity, takže mi vyšel na opravdu malou částku. :)

Na stránkách mají vždy akce na parfémy, kosmetiku i přípravky na vlasy, takže kromě slevomatového Guessu můžete v akci sehnat i jeho sestřičku Guess Women. Přiznám se, že tuhle vůni neznám, ale cena 349Kč mi přijde víc než dobrá. :)
Jinak ještě pro ty, co honem rychle budou chtít běžet do parfumérky to očuchat, ne ve všech mají značku Guess, takže si předem zjistěte, kde jí mají, abyste pak nekoukali jako péro z gauče a nesjížděli celé město. V Plzni jsem ho já očuchala v Sephoře v Olympii. ;)


Mimo jiné jsem na jejich stránkách objevila Tangle Teezer v akci. Mají několik druhů a barev, takže si každý přijde na své. Já vím, je na trhu už dlouho, takže jsem opět opožděná, ale teprve nedávno jsem ho opravdu zkoušela na své vlasy, a musím říct, že mě česání vůbec netahalo. Vlasy se mi hodně cuchají, takže tohle pro mě bude snad revoluce v česání. Určitě, až mi všecko přijde, napíšu více. Nicméně, jsem vás o tuhle nabídku nemohla ochudit. ;)

Tenhle s držátkem bude nejlepší na manipulaci :)

Tenhle jsem si chtěla opravdu moc koupit, pak mi kamarádka řekla, ať už trochu dospěju, že je to opravdu pro děti. :( :D Nemůžu si pomoct,  přijde mi tenhle moc praktický, protože do "květináčku" nacpete všecky vaše sponky, pírka a jiné "nezbytnosti". :)

No dobrá, budu se chovat dospěle a objednám si tedy tento....

...a nebo tenhle! Ano tenhle to vyhrál. A víte proč? Protože jsem dospělá a praktická žena! :D Co si budeme povídat, hřeben budu věčně tahat v kabelce a každej ví, jak takové věci na dně kabelky dopadají, tak bude nejlepší mít na hřebenu praktickou krytku, kterou ochráníme ty štětinky před nárazem od penálu, peněženky, lahve na pití a jiných kabelkových nezbytností ;)

Všechny hřebeny naleznete zde. Doufám, že jsem někomu dala typ, třeba i na vánoční dárek. Já vím, je ještě brzo, ale kdo ví, jestli se taková nabídka bude do Vánoc opakovat, že? ;)

Jaké máte vy zkušenosti s Tangle Teezerem?  A co Guess parfémky? :)

4 komentáře:

  1. Ty hřebeny vypadají naprosto skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Tangle Teezer si přeju na Vánoce ;)
    Sleduju tě ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš na co těšit určitě :) A děkuji, těší mi to ;)

      Vymazat