pondělí 15. října 2012

ZÁZRAK JMÉNEM BODYSOL

Krásný pondělní den všem,

dneska jsem se dozvěděla, že až do ledna má být podzimní počasí a Vánoce na blátě. Jsem zklamaná, protože už se nemůžu dočkat zimního kabátu a bundičky a nespočet mých čepic s ouškama, které prostě miluju. :D Na Vánoce bez sněhu jsem si už zvykla, přece jen ve městě ten sníh nemá takové kouzlo.
Dneska jen kratičký článek o nejlepším balzámku na rty, který jsem zatím objevila. Jmenuje je Bodysol SOS a je to něco dokonalého. Je hypoalergení, určen pro suché a rozpraskané rty. Obsahuje bambucké máslo a včelí vosk, díky čemuž i moc příjemně voní, tak jako přírodně, vůbec ne chemicky. Je lehoulince perleťový, ale na rtech to není moc vidět. Po nanesení na rty je cítit jeho hutnější konzistence, je opravdu příjemný. Už po nějaké chvilce je cítit, že rozpraskané rty jsou o poznání sametovější a po suché rozpraskané kůžičce ani stopy, což je prostě paráda. Já si pro něj chodím do Tesca do té jejich lékárny, stojí tam krásných 39Kč. Viděla jsem ho už i v jiných lékárnách a ceny se dost liší, narazila jsem na něj i za 69Kč. Po pravdě, dala bych za něj i těch 69Kč, protože to je opravdu malý zázrak, ale proč neušetřit, že. ;)



A jinak jsem už konečně našla v DM novou kolekci na vlasy z řady Profesional Oil repair. Koupila jsme si tedy šampon a kondicionér. Nad suchým olejem jsem váhala, ale mám doma ještě ten z Avonu, o kterém jem psala zde. Tak jsem ušetřila 89Kč. ;) Určitě až je začnu používat, tak o nich napíšu více. Zatím jen řeknu, že všechny produkty obsahují arganový olej a mají posilovat vlasová vlákna.
Šampon 250ml - 39,90Kč
Balzám 200ml - 39,90Kč.



A nakonec jsem už očuchala i celou makronkovou kolekci čokoláda a fíky. Deodorant za tuším 32Kč voní stejně úžasně jako tělová emulze, ale výdrž je totální katastrofa. Ještě, že si ho koupila jen kamarádka a já se s ním jen stříkla, protože to bych byla vážně zklamaná. Nevydrží ani...no prostě ani 2 hodinky! Což je dost bída. A sprcháč bych řekla že voní úplně jinak, než ostatní věci z kolekce, takže ten do košíčku taky nešel, jeho cena byla tuším 29Kč. Ale tu tělovou emulzi si zatím nemůžu vynachválit. :)


Jaký balzámek na rty je váš nejvíc nejlepčejší? A co nová Balea kolekce, co vás uchvátilo?


Mějte hezký zbytek večera ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat