pátek 5. října 2012

VČEREJŠÍ NÁKUPY

Krásný pátek všem,

tak už mi taky postihla ta vážná smrtelná pánská choroba na sedm - rýmička. Ano, asi umírám :D Momentálně na tom nikdo nemůže být hůře, i kdyby byl, prostě já zarytý jedináček jsem na to vážně nejhůř! :D Nicméně na polehávání nemám čas, takže ze školy jsem včera vyrazila na nákupy. Jednou za 14dní hlídám mojí známe čtyřletou holčičku Kristýnku. Předevčírem jsem si zašla k doktorce, abych zjistila, jestli tu mojí smrtelnou chorobu Kristýnka nechytne. A byla jsem ujištěna že ne. Tak jsme včera vyrazili v Plzni do Olympie, slíbila jsem jí, že koupíme nějakou knížečku v Levných knihách, a že se jukneme do zverimexu na zvířátka. Odměnou mi bylo, že jsem si i já trošku mohla zanakupovat.



Nevím u koho na blogu jsem četla, že se v Intersparu dá koupit Lip smacker za 69Kč. Tak jsem tam vyrazila a mají ho tam. :) V našem "špáru" mají všecky možné, kromě vanilkové Coca Coly, což mi zklamalo, protože Fantu nebo Sprite prostě nemusím. Pak jsem si vzpomněla, že jsem ho viděla v Olympii v Claire´s. Ano, tak opravdu ho měly, cena ovšem oproti "špáru" vyšší a to rovných 109Kč. Měla jsem ho už v ruce, ten proslulý colový balzámek, pak jsem si ale všimla, že mají spoustu věcí ve slevě. Tak jsem si za 100Kč (dohromady) koupila balzámky nakonec dva. Jeden Hello Kitty - ano, i v mém věku mám rádu tu kočičku, a jeden Coca Cola s příchutí třešně. Jako první jsem ozkoušela jahodový kočičí balzámek a už teď lituju! První nanesení příjemné, jemné a hezky vonící pomazáníčko. Jsem zvyklá rty pořádně několikrát namazat a tady nastává první problém. Začínám cítit, jako bych na rtech měla takové drobky, nebo jak to říct. Možná přesnější je moučná konzistence, jako bych na rtech měla mastnou mouku, takže to už příjemné není vůbec. Je docela dobře mastný a hodně hutný. Výdrž skoro žádná, mazala jsem se před chvilkou a už mám na rtech jen poslední stopy po balzámku. Takže "super "koupě, balzám hodím  do šuplíku, protože ta "moučná" konzistence mi prostě děsně rozčiluje.
Lip smacker Coca Cola cherry má celkem tuhou konzistenci a díky tomu že se nanáší prstem se docela špatně doluje. Naprosto nesnáším tyhle krabičkové matlátka na pusu. Když nemám úplně čistou ruku, tak si to na pusu prostě nenanesu. A když už teda jí čistou mám a šťourám prstem v krabičce, kam pak otřít zbytek, že jo! :D Nalákala mě především cena a chtěla jsem to prostě vyzkoušet. Na puse je celkem příjemný, krásně opravdu colově voní.  Po olíznutí je trošku sladký, ale nic převratného.  Obsahuje velice malinkaté třpitečky, které na rtech nejsou vidět. Což mi velmi vyhovuje, nemám ráda přetřpitkované rty. Ale jak říkám, obsah je tuhý a špatně se na prst nanáší a musíme prostě nanést na rty, pak zamatlat, zase nanést... A to prostě několikrát. Takže 100Kč víte kde a já  jsem docela zklamaná.

Omluvte kvalitu fotky, ale včera jsem nechala doma foťák a chtěla jsem hned oba balzámky vyzkoušet, tak jsem je před brutálním rozerváním z obalu vycvakla honem mobilem. :D

Lip smacker 50Kč - před slevou 119Kč
Hello Kitty 50Kč - před slevou 119Kč
Za 119Kč můžete mít už opravdu kvalitní balzám na rty, tady se platí tolik pouze za značku. I těch 50Kč je dost, na to že stojí oba za prdlačku.



Pokračujeme milé dámy Rossmannem. Mají teď akci na make-up od Rimmel Match Perfection za 99Kč. No nekup to! Píšou že původní cena je 299Kč, ale přiznám se že nevím kolik stojí jinde. Maku-up momentálně nepotřebuji, ale za cenu 99Kč jsem si říkala proč ho nezkusit. Některé odstíny už byli zcela vyprodané. Já jsem si vzala odstín 201 clasic beige. Namalovala jsem se ráno v 7h. Byla jsem jen na praxi, zavřená v kanclu a pak autem zpět domů, takže žádná námaha, ani pobíhání po venku (teď je 15hodin). Nicméně ještě teď make-up hezky drží. Příjemně voní, řekla bych trochu jako Nivea krémy. Hezky se roztírá. Uvidím po pár dnech zkoušení a nejspíš se k němu vrátím v nějaké další recenzi.


Laky na nehty od Essence už představovat nemusím, článek o nich jsem už psala zde. Koupila jsem si jeden podle mého celkem podzimní třpitkatý a nehty si hned nalakovala.  Je to taková vínová barvčka a moc se mi líbí. Je to ten z nové kolekce, takže cena 39Kč. Stačí 2 vrstvy. Druhý je z kolekce staré a našla jsem ho ve slevovém košíčku za 19Kč. Sháněla jsem nějakou podzimní hnědou nebo béžovou barvičku. Ale když jsem ho pak zkoušela doma na nehty, moc se mi už nelíbí.

Odstín v levo 112 time for romance
v pravo 71 trendsetter
na prsteníčku lak Essence - 08 troy


A poslední věcí jsou 2 prsteny z Gate. Jsem na prsteny poslední dobou dost ujetá a v Gate mají vždycky nějaký pěkný a za super cenu. Takže snad pokaždé když Gate navštívím, přijdu domů alespoň s prstenem. Mám jeden na dva prsty s motýlkem a jeden s nastavitelným kroužkem se želvičkou. Každý za 48Kč.




To je vše přátelé o co jsem se dnes chtěla podělit. Mějte krásný den a víkend a užívejte posledních teplých dní, od pondělí se má ochladit. :(

Zase příště, pa ;)

6 komentářů:

  1. Super nákup:-) Ten make up rimmel mě zaujal,hned bych si pro něj zašla,ale nikde v aktuálním letáku rossmann jsem ho nenašla:-( nevíš o jakou šlo teda akci?Celkem by mě zajímalo,jestli je za tuhle fajn cenu i ostatních rossmannech:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec netuším o jakou jde akci, taky jsem to v letáku neviděla... Měli prostě u stojanu velkou cedulku s nápisem 99Kč a ještě na pudr byla akce... Ale chvátala jsem pak už, tak jsem to nestihla vyfotit ani pořádně přečíst :/ Ale datum tam byl do kdy ta akce platí až do nějakého 20.10? Snad nekecám.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aha,děkuji:) Dneska jsem tam byla kouknout a byly už poslední 2 lahvičky-201 a 300,bohužel od té 201 chyběl tester a já se bála,aby nebyl moc tmavý,tak jsem nenakoupila:-( Snad je ještě naskladní,když ta akce má trvat ještě tak dlouho a příště musím přijít včas:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, no věřím že se po nich jen zaprášilo, u nás už 2 odstíny také nebyly, když jsem já kupovala tu 201. Nemám ani světlou, ani tmavou pleť a ta 201 je úplně akorát. Příště se hned ptej prodavačky, jestli naskladní, nebo jestli nemají tester ve skladu třeba:) já je otravuji pořád s nějakými otázkami :D od toho tam jsou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo ptala jsem se a prý vůbec neví,co jim dodají,ale ať zkusím v úterý,že jim dodávají zboží úterky a čtvrtky,tak se tam stavím a uvidím:-) Jinak děkuji za rady,jsi skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jestli tam půjdeš, dej vědět jak si pořídila ;) moc děkuju, jsi milá :)

    OdpovědětVymazat