středa 10. října 2012

BE HAPPY

Krásný den všem,

dnes žádná dlouhá předmluva. Jdu rovnou k věci, protože není čas. :/

Stavila jsem se dnes cestou ze školy v DM, omrknout tu novou Balea kolekci. Nevím jak u vás, ale u námka v Plzni v DM toho zatím moc nemají. Takže jsem sáhla alespoň po tělové emulzi vůně fíky a čokoláda. V DM mi ta vůně naprosto dostala. Po pravdě fíky jsem necítila vůbec, čokoládu trochu. Nevím co je to přesně za vůni, je mi děsně povědomá, ale nedokážu jí popsat. Takže si jděte sami očuchat. Před chvilkou jsem se namazala, a kůže je krásně hebká. Emulze má pokožku hydratovat a zanechat ji jemnou a hebkou. Tak hydratace nevím, ale hebká a jemná je. Cena 39Kč za 200ml je naprosto parádní. Po pravdě, moc nechápu, proč jsou na obalu makronky, protože vůně makronková opravdu není a ani zmínka o nich dále více také není. Ale obal vypadá hezky, mně se moc líbí. Je to limitovaná edice, takže jí někdy zase stáhnou z prodeje. Abych pravdu řekla, moc se ničím nemažu, prostě jsem na to moc líná, a navíc moje pokožka to ani moc nevyžaduje. Ale tohle tak strašně hezky voní, že se možná ještě naučím mazat ;)




Dále potěším všechny, na které se u Rossmanna nedostalo při akční ceně make-upu za 99Kč. V DM tuto akci mají také ode dneška!! Když jsem tam byla odpoledne já, byl prodaný pouze 1ks, tak neváhejte a zajděte si pro něj, protože určitě se po nich zase zapráší. Akce platí ode dneška, do vyčerpání zásob. :) Já jsem z něj naprosto nadšená, stal se mým velkým oblíbencem. A zařazuji ho na první místo mezi mé make-upy! :)




Pokud chcete vědět jaké novinky Balea ještě přinesla, zajděte se na ně juknout do DM, ale jak říkám, u nás jich spousta chyběla. A ještě projeďte leták, na konci je pár Balea novinek i s cenami. Nemůžu si pomoct, ale přijde jen mně, že je na Rossmann levnější? Protože chlubit se tím že Garnier BB mají už od března za 199Kč mi přijde divné. Viděla jsem ho všude za stejnou cenu - 199Kč, dokonce já jsem oba BB krémy kupovala v akci u Rosmanna za 149Kč. Abych pravdu řekla, Baleu jsem si moc oblíbila, ale pro ostatní věci chodím raději do Rossmanna, přijde mi, že mají lepčí ceny, lapčí akce. Na druhou stranu Rossmann a ta jeho značka mi přijde oproti "déemácké" Balee děsná.

Ty obaly se mi opravdu moc líbí, jen nechápu proč jsou tam ty makronky? Ví někdo? :)

Sprcháče u nás zatím nemají :/

Ani tuhle limitovanou edici nemají zatím, ta se mi líbí opravdu hodně, jsem zvědavá jak bude vonět :)


Jaké názor máte vy na tyhle drogérky? Máte i vy něco z nové Balea kolekce? A kdo už máte doma Rimmel make-up za 99Kč? :)


Mějte fajn den, nenechte si ho ničím a nikým kazit a nezapomeňte si dělat radost!! :) Příště pá

8 komentářů:

  1. Souhlasím s tím,že rossmann jasně vede:-) až na Baleu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tu Baleu strašně oblíbila :) i když občas ty věci jsou na nic, tak alespoň za tech pár korun krásně voní :D A make-up už jsi sehnala? :)

      Vymazat
    2. Zrovna jsem ti to šla napsat:D Včera jsem byla v DMku a Rimmel tam na mě počkal,jupííí:D takže ho mám v té kelímkové verzi.Vzala jsem si nejsvětlejší odstín 100 a sedí perfektně,děkuji,žes mě informovala takhle brzo:D Já než bych si zase všimla,všechny by byly vyprodané.

      Vymazat
    3. No tak paráda :) ten kelímkovej nemám ozkoušenej, tak mi pak písni jakej je, to mi zajímá ;) Mám radost, že máš radost! :D :)

      Vymazat
  2. Já taky raději chodím do Rossmanna, ale do DM mě vždycky nalákají Balea limitované edice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi nás bude víc, kdo sdílí tenhle názor :) kdyby byla Balea u Rossmanna, vystačím si jenom s jednou drogérkou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem furt přemýšlela co mi to připomíná...margotku!=)

    OdpovědětVymazat