čtvrtek 6. září 2012

Hurá ombre hair, hurá Biodermě Sensibio a hurá mně, jsem opět student! :)

Nejkrásnější čtvrteční večer všem,

tenhle den, byl pro mnohé z vás jako každý jiný, pro mě ale ne! Po neúspěšném přijení na mou vytouženou školu dnes přišla veselá zpráva v podobě přijetí na VOŠku. Dnes jsem absolvovala přijímací pohovor a test. Výsledky měly být vyvěšené až zítra, jaké ovšem bylo překvapení, když mi volala kamarádka Kamča (spolužačka z vejšky, a teď už i moje spolužačka na vošce, protože je nejlepčí a taky jí vzali :)) a oznámila mi, že jsou výsledky a vzali jí, vzápětí jsem se dozvěděla, že i mě vzali a co víc, byla jsem první na seznamu přijetých!! :) No radost neskutečná. Takže jsem se o tu radost potřebovala s někým podělit a hned vám naservíruji nové, teď už povedené ombre hair a nově koupený balíček od Biodermy Sensibio.
Ještě bych ráda zmínila, že ani já jsem nemohla zůstat pozadu a zakoupila jsem si časopis Marianne se slevovou knížečkou, kterou hned zítra musím uplatnit! :)





BIODERMA SENSIBIO pro citlivou pleť

Možná už si někteří z vás v partnerských lékárnách všimli, že teď můžete zakoupit zvýhodněný testovací balíček pro citlivou pokožku za 99Kč. Ti, kteří to ještě neví, neváhejte a honem do lékárny pro ten zázrak. Kam? To najdete třeba ZDE. Ano, dnes budu pět samé ódy, a není to tím, že mám prostě super den, ale prostě všecko je perfektní!! :) Balíček obsahuje tři mini produkty Bioderma Sensibio H2O micelární vodu (20ml), masku (15ml) a krém (15ml). Hned jak jsem přišla domů, musela jsem to ozkoušet a jsem nad míru spokojená. 


Nejdříve jsem pleť očistila micelární vodou. Je to moje první micelární voda, nemám tedy s čím srovnávat, nicméně jsem s ní moc spokojená. Voda krásně odlíčila celý můj obličej, včetně stínů a řasenky namalovaných očí. Při čištění očí mě nic neštípalo, oči mě nepálily, prostě paráda. Pleť byla již při prvním použití micelárky jemnější. Nesnáším, když to někdo říká, podle mě je to sugesce. V tomhle případě na dotek jemná sugesce. ;) Voda není nijak parfemovaná. 
Po důkladném vyčištění pleti nastoupila maska. Nečekejte ale žádnou karnevalovou masku na obličeji, kterou byste děsili poštáka. Tahle maska je konzistencí jako krém. Lehce se rozetře po obličeji, mám pocit, že se trochu vpije, ale na obličeji je vidět "mastný" film. Na obličeji je příjemná, jak jí rozetřete, ve stejné konzistenci zůstane po celou dobu působení. Nanášet se může i kolem citlivé oblasti očí, což je výhoda. Oči nepálí, stejně jako u předchozí aplikace vody. Je bez parfemace. Po 10minutách působení jsem pleť lehce omyla vodou a opět na dočištění použila micelární vodu. a teď přijde ta senzace! Pleť se mi sjednotila. Kolem úst mám pleť o něco světlejší a po působení téhle "zázračné" masky byl opravdu vidět rozdíl. Pleť nezůstala mastná, byla sjednocená a prostě krásně heboučká. 
No a protože součástí byl i krém, nezůstal bez povšimnutí. Opět bez parfemace, hezky se roztírá, skoro ihned se vsakuje, nezanechává lesklou pleť. Možná jsem se trochu leskla na čele, ale nic hrozného. Přiznám se, že nejsem zvyklá používat krémy na obličej a popravdě ani nevím k čemu, když už po vyčištění micelárkou a nanesení masky mám pleť sjednocenou a hebkou jako dětská prdýlka. Nicméně jsem krém použila. Výhrady k němu nemám, ale myslím, že bych se bez něj obešla. Bez micelárky a masky už ne, ty zařazuji mezi své oblíbené přípravky. 
Ptáčkové jsou kupovaní v Kiku. :)


OMBRE HAIR


Jak už jsem minule zmiňovala, ombre u kadeřnice se nepovedlo. A tak jsem povolala kamarádku Zůzu, která se úkolu udělat mi ombre podle mých představ zhostila naprosto bezvadně. Nejen, že vydržela moje věčné "rady" jak to má dělat, ale měla trpělivost předělávat hlavu na dvakrát. Za což jí moc děkuji, a jen díky ní mam krásné ombre. :) Původní plán byl udělat jen světlé konečky, jenže pak jsem objevila JI! Naprosto dokonalou blogerku a potřebovala jsem nutně její vlasy! :) Koukněte se sami, naprosto jsem se zamilovala do její barvy vlasů. realita je však krutá, nenechala jsem si poradit a po nanesení  intenzivního zesvětlovače od  Syossu jsem vypadala jako odrostlá cikánka. Co teď? Bereme auto a honem do drogérky pro barvu. Koupili jsme tu nejpodobnější mé původní barvě, aby odrosty byly co nejméně vidět. Protože tříbarevná za měsíc být opravdu nechci. Nakonec se Zůze povedlo naprosto dokonalé ombre, se kterým jsem prostě spokojená. Ještě ten večer jsem měla "rande" v besedě, kde jsem shlédla film, který mě naprosto uchvátil. Do Říma s láskou od Woodyho Allena. Vřele doporučuji, fakt jsem se upřímně nasmála.  

V Besedě na filmíku Do Říma s láskou

Příště bude ombre určitě více vidět ;) 


Takže vám přeji krásný zbytek čtvrtečního dne, a u mě opět nastupuje ta nejoblíbenější část večera, pelech a Chirurgové. Dneska si tenhle odpočinek zasloužím více než kdy jindy, ano ještě chvilka chlubení, asi si zvykejte, protože já samolibý jedináček se ráda chválím. :D Takže já dokonalost sama jsem dnes přijímací pohovor zvládla za plný počet bodů a díky jen 6 chybám v testu mě to vyvýšilo na první příčku seznamu, což už jsem říkala, ale opakování je matka moudrosti. :D

Tak se mějte krásně a příště  páá

Žádné komentáře:

Okomentovat