čtvrtek 13. září 2012

DERMACOL

Krásné čtvrteční odpoledne,

ano přiznávám se, trošku jsem to tady zanedbávala poslední dobou. Bohužel povinnosti v nové škole mi dávají zabrat, o tom, že mám méně času ani nemluvím. Nicméně dnes to napravím článkem o ne příliš voňavých produktech od Dermacolu. A abych dnes nebyla tolik zlá, napíšu i o věcech od Dermcolu, které mi příjemně překvapily, a určitě si je znovu a ráda koupím.

DERMACOL ODLIČOVACÍ GEL NA OBLIČEJ S TEA TREE OIL

Gel je určen pro problematickou pleť, má odstraňovat make-up a nečistoty. Je to světle modrý čirý gel. Měl by čistit a stahovat ucpané póry a měl by snižovat tvorbu kožního mazu. Používám ho vždy když se jdu umýt, hezky se napění, když se dostane do očí trochu štípe. Nečistotu odstraní, o tom žádná, že by snižovat tvorbu kožního mazu se mi nezdá. Obsahuje olej z australského čajovníku, proto bych tedy očekávala nějakou čajovou vůni. To se ovšem nekoná. Nedokážu přesně popsat co cítím, ale rozhodně to není vůně. Trochu se v něm odráží vůně bylin, ale spíše smrdí, než aby hezky voněl. Tohle mi prostě smrdí. Říkám si lepší, než mydlit obličej klasickým mýdlem, takže to dopotřebuji, ale znovu už tohohle smraďocha kupovat nebudu. Jediná výhoda je, že jsem to dostala zdarma k pudru, takže za kolik ho můžete normálně zakoupit netuším.




DERMACOL MATUJÍCÍ PUDR NA PROBLEMATICKOU PLEŤ

Pudr v akci a zdarma čistící gel za tuším 129Kč, no nekup to! To byla zase jednou "výhra". Pudr má hezkou barvu, sedí přesně na moji pleť, to je však jediné, co můžu chválit. Pudr naprosto neuvěřitelně smrdí. Nechápu, jak může někdo v dnešní době vyrobit něco, co tak strašně smrdí. Nevím, jestli jen ten můj pudr co mám doma, nebo všechny téhle řady, nemůžu si pomoct, ale cítím plíseň. Kamarádky, co ho očuchávaly, jí cítily taky. Určitě pudr není prošlý, jen prostě takhle nehezky voní. Jeho výdrž je stejně katastrofická jako jeho vůně. Prostě u těchto produktů jsem šlápla úplně vedle. Takže za mě ne, už ani zadarmo!


No, tak dost bylo kritizování, nerada bych, aby to vypadalo, jako že nemám Dermacol kosmetiku ráda a dělá špatné věci, to vůbec ne, naopak, jsem s většinou věcí od nich moc spokojená, ale holt u dvou předchozích produktů jsem šlápla vedle.



KOMPAKTNÍ PUDR S RELIÉFEM KRAJKY

Tak tenhle pudr je jedna z těch věcí, o které jsem přesvědčená, že se na věky věků stane mým věrným přítelem v kosmetické taštičce. Já ho mám v odstínu 4. Naprosto dokonale voní, to je prostě neuvěřitelný. Cítím z něj čokoládu, i když na oficiálních stránkách píšou že voní po ovoci. Na mou barvu pleti je úplně akorát, takže nevypadám jako přepudrovaná maska. Hezky matuje, pleť i po delší době vypadá stále stejně. Pleť je po nanešení hebká. Při nanášení štetcem nepráší. Víc k němu nemám co dodat, výtky žádné nejsou. Kupovala jsem ho v DM už před nějakou dobou, takže cenou si nejsem jistá, ale v odkazu výše vidíte, že cena není vůbec vysoká, na to jakou plní službu.
Zdroj



DERMACOL ZMATŇUJÍCÍ MAKE-UP MATT CONTROL

Tak tenhle make-up mám v odstínu 3 Nude. Kupovala jsem ho o prázdninách, když jsem byla opálená, takže předpokládám, že za chvilku, až opálení pomine, bude na mě moc světlý. Vůně je příjemná, jemná nevtíravá. Opět nevím co cítím, ale řekla bych, že voní trošku jako opalovací krém, znáte takovou tu vůni, kterou si spojíte s létem, opalováním a koupáním? Tak takhle přesně mi voní. Možná taky trošku pudrová vůně, vážně nevím. Hezky kryje, ovšem tmavší kruhy pod očima pod jeho nánosem úplně nezmizí, na to tady ale máme od Dermacolu jiného pomocníka, o kterém budu mluvit za chvilku. Jedinou výtku, kterou bych u něj měla je to, že se s ním musí rychle pracovat, protože strašně rychle zasychá a nejde pak už roztírat. Takže se vám může stát, že než ho úplně rozetřete, budete mít na obličeji tmavší fleky, které se pak velmi těžko roztírají do ztracena. Obal je skleněný a neprůhledný, takže nezjistíte, jak moc vám make-up ubývá, ale když odšroubujete víčko, je do lahvičky hezky vidět. Výdrž až 18hodin, jak píšou na obalu je nadsazená. Jak jinak. Není to pro mě taková bomba jako pudr, nicméně jsem s ním spokojená a určitě bych s jeho koupí příště neváhala.



DERMACOL MAKE-UP COVER


No a nakonec asi to nejznámější co Dermacol prodává. Balení je trošku netradiční, než na co jsem zvyklá. Je to zlatá tubička kterou koupíte v krabičce. Kdysi jsem v takové tubičce měla z lékárny Aknecolor. Když pršelo, nebo se člověk trochu zpotil, nadělal více škody než užitku. Součástí krabičky je i "příbalový leták", kde najdete historii k tomuto make-upu a i malý návod, nebo radu jak tento make-up nanášet. Takže já začnu tím, co jsem se v letáčku dočetla o historii. Tenhle make-up byl jedním z prvních v Evropě. Byl vytvořen pro profesionální vizážisty ve Filmstudiu Barrandov v Praze a poté byl prodán do Hollywoodu. Poskytuje ochranu před UV zářením SPF 30. Je pravda, že má opravdu veliké krycí schopnosti, takže vám pomůže zbavit se i tmavých kruhů pod očima, s přehledem zakryje červené pupínky a zmizí pod ním i pihy (ty ovšem ne úplně, ale rozhodně je zakryje více, než jakýkoliv jiný make-up). Takže se vyznačuje vysokou krycí schopností, což ovšem nemusí dobře snášet pleť, která trpí větším akné, nebo se hodně mastí. Pleť s tímto make-upem nemůže pořádně dýchat, takže by se vám vaše problémy mohli zhoršit. Já ho používám na zamaskování kruhů pod očima a na zamaskování pupínků. Stačí ho opravdu malé množství, takže pokud ho budete i vy používat jen jako korektor, musí snad vydržet až do konce života. :D Voní jen lehce, trošku pudrově, nic výrazného. Určitě dobrá investice, cena v DM 125Kč






Tak to by bylo vše, o čem jsem vám dnes chtěla říci. Ještě se zmíním o 20. ROČNÍKU MEZNÁRODNÍHO FESTIVALU DIVADLO PLZEŇ 2012, vše o něm se dozvíde Zde. Včera jsem měla možnost se zůčastnit slavnostního zahájení s významnými hosty a byl to moc hezký večer. Shlédly jsme s kamarádkou hru Ivanov od nejznámějšího maďarského souboru. Pokud by se někdo bál, že nebude maďarštině rozumět, neházejte flintu do žita, protože k tomu běží titulky v angličtině a češtině. Chystám se ještě minimálně na 2 představení, tak přijďte i vy podpořit nejen naší divadelní scénu. :)



Bohužel celý outfit jsem zapomněla vyfotit, tak alespoň ukázka toho, jak si můžete upravit vlasy do divadla + jak jsem si konečně vzala korunku z letních SALE z Orsay (30Kč). ;)

Mějte krásný zbytek dne a zase příště ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat